Reklamacje

Kiedy mogę zgłosić reklamację?

  • Reklamację należy zgłosić przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu jeżeli stwierdzisz, że jest on wadliwy, uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z umową sprzedaży.


W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?


  • Reklamację możesz zgłosić na kilka sposobów:
    • wypełniając elektroniczny formularz na stronie Wondermom.pl/reklamacje, znajdujący się po prawej stronie wyświetlanej karty i odesłać reklamowany produkt,
    • wydrukować i wypełnić formularz reklamacji, który możesz pobrać ze strony Wondermom.pl/reklamacje (formularz do pobrania znajduje się na dole strony), oraz załączyć go do przesyłki z reklamowanym produktem,
    • napisać do nas e-mail na sklep@wondermom.pl podając niezbędne dane do rozpatrzenia Twojej reklamacji i odesłać reklamowany produkt.

Pamiętaj, że im więcej otrzymamy od Ciebie informacji tym sprawniej rozpatrzymy Twoją sprawę.


Na jaki adres mogę odesłać reklamowany produkt?

  • Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem (chyba że zgłoszenie wysłałeś w formie elektronicznej) odeślij do nas na adres:

    MPW Marcin Woźniak
    ul. Wodna 1
    62-001 Golęczewo

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

  • Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Pamiętaj, że do szybkiego rozpatrzenia reklamacji potrzebny nam będzie reklamowany produkt, dlatego nie zwlekaj zbyt długo z jego wysyłką.

Jakiej formy przesyłki użyć aby odesłać reklamowany produkt?

  • Produkt możesz odesłać dowolnym kurierem, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  • Nie wysyłaj paczki za pośrednictwem Paczkmatu, ponieważ nie dotrze ona do naszej siedziby tylko do automatu, który wcale nie musi znajdować się w pobliżu. Przesyłka cofnie się do Ciebie i znacznie wydłuży to proces reklamacyjny.
  • Nie wysyłaj paczki za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych, dlatego podobnie jak w przypadku paczkomatu przesyłka cofnie się do Ciebie i ponownie będziesz musiał ją nadać, co znowu wydłuży proces reklamacji.

Czy muszę zapłacić za odesłanie reklamowanego produktu?

  • Aby usprawnic proces reklamacyjny bardzo prosimy abyś odesłał do nas produkt na swój koszt, wziął od przewoźnika paragon i przesłał nam go mailowo na sklep@wondermom.pl, wtedy zwrócimy Ci wszystkie koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu.
  • Pamiętaj aby w formularzu reklamacji wpisać numer konta bankowego.

Jak poprawnie wypełnić formularz reklamacji?

  • Krok 1 - wpisz numer zamówienia, który otrzymałeś mailowo w dniu zakupu,
  • Krok 2 - jeżeli zamówienie zostało złożone poprzez Allegro - podaj nick, jeżeli zamówienie złożyłeś przez sklep internetowy pozostaw to pole puste,
  • Krok 3 - podaj dane nabywcy, które wpisałeś przy składaniu zamówienia. Jeżeli podasz inne dane, których nie będziemy mogli zidentyfikować w systemie, twoja przesyłka może zostać oznaczona jako anonimowa i rozpatrzenie reklamacji będzie niemożliwe,
  • Krok 4 - podaj numer rachunku bankowego na który chcesz aby zostały zwrócone pieniądze, a w przypadku jeżeli nie jesteś właścicielem podanego konta wpisz również imię i nazwisko właściciela,
  • Krok 5 - razem z przesyłką otrzymałeś dokument sprzedaży (paragon lub fakturę), wpisz numer dokumentu i jego datę,
  • Krok 6 - w tabeli wpisz informację na temat nazwy reklamowanego produktu, ilość produktu jaką reklamujesz, oraz cenę za którą go kupiłeś,
  • Krok 7 - wpisz datę kiedy zauważyłeś wystąpienie wady produktu,
  • Krok 8 - opisz jak najdokładniej wadę produktu i miejsce jej występowania. Jeżeli nie wystarczy Ci miejsca, możesz dokończyć opis na drugiej stronie kartki,
  • Krok 9 - koniecznie zaznacz żądanie reklamacyjne jakiego od nas oczekujesz w związku z reklamowanym produktem. Możesz zaznaczyć więcej niż jedną opcję, dzięki czemu reklamacja może zostać rozpatrzona szybciej. W przypadku gdy jedna z opcji żądania nie będzie możliwa, będziemy mogli bez zbędnych formalności zaproponować kolejną korzystną dla Ciebie opcję jeżeli zaznaczysz ich więcej, 
  • Krok 10 - wpisz datę wypełnienia formularze i złóż swój podpis.

 

Pozostałe informacje dotyczące reklamacji, wraz z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu na stronie Wondermom.pl/regulamin, §8 Reklamacje.

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania dotyczące reklamacji, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@wondermom.pl, lub telefonicznie 691 572 266. Chętnie udzielimy odpowiedzi i podpowiemy jak najsprawniej przejść przez cały proces.

 

Formularz Reklamacji
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl