Zwroty i wymiany

ZWROT PRODUKTU

W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony produkt?

  • Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób mogę zgłosić zwrot zakupionego produktu?

  • W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgłoś do nas chęć odstąpienia od umowy. Możesz to zrobić wypełniając formularz zwrotu z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, który dołączyliśmy do przesyłki wraz z dowodem zakupu i przesłać go na adres e-mail sklep@wondermom.pl, lub dołączyć wypełniony formularz do paczki ze zwracanym produktem. Jeżeli nie posiadasz formularza zwrotu, możesz go pobrać na dole strony Wondermom.pl/zwroty-i-wymiany.

W jaki sposób odesłać zwracany produkt?

  • Produkt możesz odesłać dowolnym kurierem, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  • Pamiętaj aby starannie zapakować towar, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu,
  • Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy (np. przesłania wypełnionego formularza na e-mail sklep@wondermom.pl),
  • Nie wysyłaj paczki za pośrednictwem Paczkmatu, ponieważ nie dotrze ona do naszej siedziby tylko do automatu, który wcale nie musi znajdować się w pobliżu. Przesyłka cofnie się do Ciebie i znacznie wydłuży to proces zwrotu,
  • Nie wysyłaj paczki za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych, dlatego podobnie jak w przypadku paczkomatu przesyłka cofnie się do Ciebie i ponownie będziesz musiał ją nadać, co znowu wydłuży proces zwrotu.

Na jaki adres odesłać zwracany produkt?

  • Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem (chyba że zgłoszenie wysłałeś w formie elektronicznej) odeślij do nas na adres:

    MPW Marcin Woźniak
    ul. Wodna 1
    62-001 Golęczewo

Kto pokrywa koszty zwrotu produktu?

  • Wysyłkę zwracanego produktu realizujesz na swój koszt,
  • My zwracamy Ci pieniądze za odesłany przedmiot, plus koszt najtańszej opcji dostawy występującej w sklepie.

Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

  • Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
  • Możemy wstrzymać się z wykonaniem zwrotu do czasu otrzymania produktu, jednak zostanie on zrealizowany niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Jak poprawnie wypełnić formularz zwrotu?

  • Krok 1 - zaznacz na formularzu czy dotyczy on zwrotu czy wymiany produktu, poprzez skreślenie niepotrzebnej pozycji,
  • Krok 2 - wpisz numer zamówienia, który otrzymałeś mailowo w dniu zakupu,
  • Krok 3 - jeżeli zamówienie zostało złożone poprzez Allegro - podaj nick, jeżeli zamówienie złożyłeś przez sklep internetowy pozostaw to pole puste,
  • Krok 4 - podaj dane nabywcy, które wpisałeś przy składaniu zamówienia. Jeżeli podasz inne dane, których nie będziemy mogli zidentyfikować w systemie, twoja przesyłka może zostać oznaczona jako anonimowa i rozpatrzenie zwrotu będzie niemożliwe,
  • Krok 5 - razem z przesyłką otrzymałeś dokument sprzedaży (paragon lub fakturę), wpisz numer dokumentu i jego datę,
  • Krok 6 - pola oznaczone jako WYMIANA PRODUKTU pozostaw puste,
  • Krok 7 - wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy wpisując w wykropkowanych miejscach swoje imię i nazwisko oraz datę zamówienia,
  • Krok 8 - w tabeli wpisz informację na temat nazwy zwracanego produktu, ilość produktu jaką zwracasz, oraz cenę za którą go kupiłeś,
  • Krok 9 - podaj kwotę jaką mamy przelać na Twoje konto w związku ze zwrotem,
  • Krok 10 - podaj numer rachunku bankowego na który chcesz aby zostały zwrócone pieniądze, a w przypadku jeżeli nie jesteś właścicielem podanego konta wpisz również imię i nazwisko właściciela,
  • Krok 11 - wpisz datę wypełnienia formularze i złóż swój podpis.

W jakim przypadku nie przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy?

  • Od umowy nie możesz odstąpić w przypadku kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze zględu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 
  • W przypadku jeżeli dostarczony do nas towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą.


WYMIANA PRODUKTU

 

W jakim czasie mogę wymienić zakupiony produkt?

  • Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie możesz wymienić w ciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób mogę zgłosić wymianę zakupionego produktu?

  • W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgłoś do nas chęć wymiany produktu. Możesz to zrobić wypełniając formularz wymiany, który dołączyliśmy do przesyłki wraz z dowodem zakupu i przesłać go na adres e-mail sklep@wondermom.pl, lub dołączyć wypełniony formularz do paczki z wymienianym produktem. Jeżeli nie posiadasz formularza wymiany, możesz go pobrać na dole strony Wondermom.pl/zwroty-i-wymiany.

W jaki sposób odesłać wymieniany produkt?

  • Produkt możesz odesłać dowolnym kurierem, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  • Pamiętaj aby starannie zapakować towar, tak aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu,
  • Produkt należy odesłać w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia nam chęci wymiany (np. przesłania wypełnionego formularza na e-mail sklep@wondermom.pl),
  • Nie wysyłaj paczki za pośrednictwem Paczkmatu, ponieważ nie dotrze ona do naszej siedziby tylko do automatu, który wcale nie musi znajdować się w pobliżu. Przesyłka cofnie się do Ciebie i znacznie wydłuży to proces wymiany,
  • Nie wysyłaj paczki za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych, dlatego podobnie jak w przypadku paczkomatu przesyłka cofnie się do Ciebie i ponownie będziesz musiał ją nadać, co znowu wydłuży proces wymiany.

Na jaki adres odesłać wymieniany produkt?

  • Produkt wraz z wypełnionym formularzem (chyba że zgłoszenie wysłałeś w formie elektronicznej) odeślij do nas na adres:

    MPW Marcin Woźniak
    ul. Wodna 1
    62-001 Golęczewo

Kto pokrywa koszty wymiany produktu?

  • Odesłanie wymienianego produktu realizujesz na swój koszt,
  • Przy wymianie należy także uiścić opłatę za wysyłkę kolejnego produktu, zgodnie z cennikiem znadującym się na stronie Wondermom.pl/koszty-dostawy, 
  • Przelew za kolejną przesyłkę należy wykonać na poniższe konto bankowe, w tytule wpisując imię i nazwisko oraz numer zamówienia:

MPW Marcin Woźniak
nr konta: 69 2490 0005 0000 4500 1557 1710

  • Na formularzu wymiany oznacz przesyłkę pobraniową, jeżeli za dostawę wymienionego produktu chcesz zapłacić kurierowi przy odbiorze.

Jak długo będę oczekiwać na wymieniony produkt?

  • Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki z odesłanym produktem i wypełnionym formularzem wymiany,
  • Możemy wstrzymać się z wykonaniem wymiany do czasu otrzymania przelewu za kolejną wysyłkę, lub informacji o wyborze przesyłki pobraniowej.

Jak poprawnie wypełnić formularz wymiany?

  • Krok 1 - zaznacz na formularzu czy dotyczy on zwrotu czy wymiany produktu, poprzez skreślenie niepotrzebnej pozycji,
  • Krok 2 - wpisz numer zamówienia, który otrzymałeś mailowo w dniu zakupu,
  • Krok 3 - jeżeli zamówienie zostało złożone poprzez Allegro - podaj nick, jeżeli zamówienie złożyłeś przez sklep internetowy pozostaw to pole puste,
  • Krok 4 - podaj dane nabywcy, które wpisałeś przy składaniu zamówienia. Jeżeli podasz inne dane, których nie będziemy mogli zidentyfikować w systemie, twoja przesyłka może zostać oznaczona jako anonimowa i realizacja wymiany będzie niemożliwa,
  • Krok 5 - razem z przesyłką otrzymałeś dokument sprzedaży (paragon lub fakturę), wpisz numer dokumentu i jego datę,
  • Krok 6 - wpisz nazwę i numer katalogowy (lub numer EAN) produktu który chcesz otrzymać w ramach wymiany. Numer katalogowy oraz numer EAN znajdują się na stronie produktu pod jego ceną,
  • Krok 7 - podaj nazwę kuriera jakim mamy odesłać do Ciebie wymieniony produkt,
  • Krok 8 - jeżeli za ponowną przesyłkę chcesz zapłacić kurierowi przy odbiorze, oznacz kwadrat przy słowie "Pobranie",
  • Krok 9 - w przypadku gdy wymiana ma zostać zrealizowana na inny adres niż przy pierwszym zamówieniu, wpisz nowy adres. Tak samo w przypadku realizacji wysyłki Paczkomatem, jeżeli paczka ma zostać nadana do innego paczkomatu niż pierwotnie, podaj oznaczenie nowego paczkomatu,
  • Krok 10 - pola oznaczone "ZWROT PRODUKTU" pozostaw puste,
  • Krok 11 - wpisz datę wypełnienia formularze i złóż swój podpis.

W jakim przypadku nie mogę skorzystać z możliwości wymiany produktu?

  • Z możliwości wymiany produktu nie możesz skorzystać w przypadku kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można wymienić ze zględu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 
  • W przypadku jeżeli dostarczony do nas towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą.


Pozostałe informacje dotyczące zwrotów i wymian znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu na stronie Wondermom.pl/regulamin, §7 Odstąpienie od umowy.

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania dotyczące zwrotu lub wymiany, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@wondermom.pl, lub telefonicznie 691 572 266. Chętnie udzielimy odpowiedzi i podpowiemy jak najsprawniej przejść przez cały proces.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl